ARCHIV 7

Popis programu
Vlastnosti programu
Reference
Ceny

POPIS PROGRAMU

 
Program ARCHIV 7 je určen k vedení archivní a spisové evidence na personálním počítači. Jedná se o sedmou verzi programu, vyvíjeného již více jak deset let. Za tuto dobu byl nasazen a ověřen v celé řadě firem a organizací. Nová verze obsahuje vlastnosti předchozích verzí programu a přináší řadu doplňků a rozšíření, které vzešly z požadavků uživatelů programu ARCHIV 6. Nová verze programu, vytvořena opět ve spolupráci s Moravským zemským archivem v Brně, pracuje pod operačními systémy WINDOWS.
 

Zpracování v souladu se zákonem o archivnictví

Vyvíjeno ve spolupráci
s Moravským zemským archivem

Instalace v renomovaných společnostech
v ČR a SR

Snadná instalace a intuitivní ovládání

Přehledná dokumentace

Skvělá cena

 
VLASTNOSTI PROGRAMU
 
  • zpracování fondů je v souladu se zákonem o archivnictví a spisové službě
  • souběžné vedení více archivních fondů
  • zjednodušená práce s věcnými hledisky s možností jejich hierarchického uspořádání
  • třídění, vyhledávání a filtrování dle různých kritérií
  • ukládání oblíbených filtrů a hledání a vytváření záložek v evidenci
  • nové položky pro inventární číslo a signaturu v evidenci archivu
  • možnost zadání rozsahu evidenčních jednotek a jejich typu
  • rejstříky včetně převodu z textových dokumentů
  • uživatelská konfigurace evidence prostřednictvím volitelných položek - uživatelem definované typy záznamů a volitelné položky pro jednotlivé typy záznamů umožňují v podstatě libovolné rozšíření evidence o speciální položky popisující např. fotografie, plakáty, technickou dokumentaci a pod.
  • vytváření uživatelských výběrů a rešerší dle podmínky nebo individuálním výběrem jednotlivých záznamů a ukládání pojmenovaných výběrů
  • možnost evidence naskenovaných dokumentů (obrázky) pro každý záznam v evidenci archivu a spisovny
  • možnost evidence dokumentů (PDF, DOC, TXT, RTF, HTML,…) pro každý záznam v evidenci archivu a spisovny
  • zjednodušená manipulace s výpůjčkami s možností zasílání upomínek e-mailem
  • tisky seznamů evidovaných písemností
  • nové sestavy pro tisk inventáře
  • možnost upravovat veškeré tiskové sestavy dle požadavků uživatele
  • výstup tiskových sestav do formátů PDF, DOC, RTF, HTML, XML, JPG, GIF, BMP, TIFF a dalších
  • inventura písemností
  • podpora poloautomatického převodu textové verze inventáře do databáze
  • archivace pořízených datových souborů na záložní média
  • možnost práce v počítačové síti (práce na více počítačích současně)
  • tři vzorové archivní plány vytvořené Moravským zemským archivem v Brně a tři uživatelské vzorové archivní plány
  • nově zpracovaný hypertextový manuál obsahující názorné ukázky včetně obrázků (rovněž dostupný ve formátu PDF)
  • možnost pracovat s datovými soubory pořízenými v předchozí verzi programu (po automatické konverzi dat)
  • možnost vedení více databází v jedné instalaci programu
  • jednoduchý export dat do Excelu a export do formátu XML
  • sdílení dat v rámci intranetových řešení
  • program je distribuován na CD